Odpowiedzi :


Jakie wymiary zasłon i podszewek Moondream® są dostępne?

Nasze zasłony mają następujące wymiary:

szerokość × wysokość

  • 145 x 260
  • 145 x 300
  • 145 x 350
  • 295 x 260

Czy wykonujecie zasłony na miarę?

Na chwilę obecną nie sprzedajemy zasłon na miarę.


Czy produkty Moondream są sprzedawane parami?

Nie, wszystkie nasze produkty są sprzedawane pojedynczo.


Jaka jest średnica przelotek? Jaka jest średnica drążka?

Średnica przelotek z mosiądzu lub ze stali nierdzewnej wynosi 40 mm.
Aby zapewnić swobodę przesuwania zasłony, zachęcamy do wyboru drążka o średnicy 30 mm.
Między górą przelotki a górą zasłony należy odmierzyć ok. 2 cm.


Jak wyprać zasłonę czy podszewkę Moondream® ?

Zasłony zaciemniające bez podszewki Moondream® :
Wszystkie zasłony zaciemniające bez podszewki można prać w pralce w temp. 30°C.

Zasłony termiczne i zasłony akustyczne Moondream® :
Zasłony termiczne i akustyczne Moondream® wykonane są z poliestru, ale zawierają także 0,01% aluminium, dlatego muszą być czyszczone na sucho.
Jeśli chodzi o wyczyszczenie niewielkiej powierzchni, można ją przetrzeć lekko wilgotną gąbką po stronie tkaniny lub podszewki.


Czy mogę przyciąć zasłony czy podszewkę?

Zasłony termiczne Moondream® :
Zasłony termiczne Moondream® składają się z dwóch warstw, dlatego nie można ich przycinać samodzielnie.

Zasłony akustyczne Moondream® :
Zasłony akustyczne Moondream® składają się z trzech warstw, dlatego nie można ich przycinać samodzielnie.


Czy zasłony termiczne Moondream® są dwustronne?

Zasłony termiczne Moondream® nie są dwustronne.
Dlatego marka Moondream® opracowała podszewkę termiczną Bi-Cool. Zastosowana w niej innowacyjna technologia sprawia, że właściwości techniczne nowego materiału są takie same niezależnie od strony, którą jest wystawiony w kierunku źródła promieniowania cieplnego.
Dzięki podwójnemu działaniu podszewki Bi-Cool by Moondream® wnętrze chronione jest przed zimnem (nawet 46% oszczędności na ogrzewaniu) i przed upałem (nawet 4°C mniej niż na zewnątrz).


Jak zmierzyć zasłony ?

W zależności od rodzaju zasłon, które chcesz przymocować do okna, pomiary będą nieco inne. Więcej informacji można znaleźć w naszych szczegółowych instrukcjach.


Jak mogę samodzielnie zrobić wykończenie zasłon?

Wszystkie zasłony Moondream® są dostarczane z taśmą termiczną, która umożliwia dopasowanie wysokości zasłony do rozmiarów okna.

Ważne! Ze względu na ciężar zasłony akustycznej (3 kg) zalecamy wykonanie kilku przeszyć przy listwie wykańczającej, aby wzmocnić wykończenie taśmą termiczną.

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz szczegółowy przewodnik lub obejrzyj nasz film:


Jak założyć podszewkę z tyłu zasłony?

Czy zakupiłeś podszewkę kurtynową MOONDREAM? Aby uzyskać więcej informacji, zobacz nasz szczegółowy przewodnik lub obejrzyj nasz film: 


Jak zawiesić zasłonę z taśmą marszczącą?

Kupiłeś kurtynę z ołówkiem MOONDREAM? Zapoznaj się z naszym szczegółowym przewodnikiem po więcej informacji lub obejrzyj nasz samouczek wideo poniżej:


Jak zawiesić zasłonę oddzielającą pomieszczenia?

Kupiłeś kurtynę dzielącą pokój MOONDREAM? Zapoznaj się z naszym szczegółowym przewodnikiem po więcej informacji lub obejrzyj nasz samouczek wideo poniżej:


Jakie są terminy i koszty dostawy zamówienia?

Średnie terminy dostawy są podane jedynie orientacyjnie:

  • Francja metropolitalna: 48 godzin
  • Korsyka: 48–72 godziny
  • Niemcy, Szwajcaria, Belgia, Hiszpania, Włochy, Zamsz, Dania, Finlandia, Portugalia, Polska: 72 godziny
  • Wielka Brytania, Austria: 4 dni
     

Spółka nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawach ani za konsekwencje, jakie mogą z nich wynikać.
Koszt dostawy jest obliczany na podstawie wagi produktu i miejsca dostawy. Jest wyświetlany przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia.

> Do góry strony


Na czym polega procedura zwrotu zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań przy wyborze produktów i przygotowaniu zamówienia. Jeśli jednak nasze usługi nie spełniają Twoich oczekiwań lub jeśli z jakichkolwiek przyczyn zmienisz zdanie, masz 14 dni o otrzymania przesyłki na odesłanie całego zamówienia lub jego części.

Aby skorzystać z tej możliwości, wystarczy odesłać zamówienie na następujący adres:
GTI – Moondream, 61 rue du Landy, bat. 15-16, 61 rue du Landy, 93 300 Aubervilliers – Francja.

Zobowiązujemy się, że po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów, zwrócimy pieniądze w ciągu 10 dni.


Jak zmienić dane osobowe?

Aby zmienić swoje dane osobowe:

  1. Przejdź do swojego konta Moondreamwebstore w zakładce Moje konto.
  2. Zakładka Adres zawiera wszystkie informacje dotyczące dostawy i fakturowania.
  3. Jeśli chcesz zmienić dane w swoim profilu, przejdź do zakładki: Dane osobowe.

Jakie sposoby płatności są dostępne w moondreamwebstore?

W Moondreamwebstore możesz kupować bez obaw.
Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji bankowych dokonywanych kartą kredytową lub przez PayPal, wybraliśmy najlepszych usługodawców.

Zakupy opłacane kartą kredytową dokonywane są w technologii 3D Secure.
Są objęte najwyższymi zabezpieczeniami danych i zapewniają ochronę przed nadużyciami. Skradziona karta kredytowa nie może być użyta na stronie moondreamwebstore, ponieważ przy pierwszym zamówieniu wymagane są dodatkowe i poufne informacje.

Dajemy także możliwość zapłaty przelewem bankowym.
Poniżej znajdują się nasze dane :
Dane do przelewu: GENERALE TEXTILE INTERNATIONAL
IBAN FR76 3007 6021 6312 9371 0020 095
BIC NORDFRPP
Bank CREDIT DU NORD BEAUBOURG ENTREP.

W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
Po otrzymaniu przelewu nastąpi wysłanie przesyłki z zamówieniem.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.


Po opłaceniu zamówienia wyświetlił się komunikat o błędzie w płatności. Co mam zrobić?

Tylko spokojnie, płatność nie zostanie pobrana! System ochrony 3D Secure czasem utrudnia komunikację między bankiem a naszą stroną internetową.

Aby zaradzić tym trudnościom, masz kilka możliwości:

  • Złóż ponownie zamówienie. Pamiętaj, aby mieć przy sobie telefon komórkowy, na który wysłany będzie kod uwierzytelniania wymagany przez bank podczas zatwierdzenia płatności.
  • Używaj systemu PayPal. Nie musisz mieć nawet swojego konta. Wystarczy mieć ważny adres e-mail i kartę kredytową.
  • Złóż ponownie zamówienie i wybierz sposób płatności przelewem bankowym. W takim przypadku po otrzymaniu przelewu (średnio w ciągu 2 dni roboczych) przystąpimy do realizacji zamówienia.
  • Skontaktuj się bezpośrednio z Działem obsługi klienta pod numerem +33 (0)1 53 45 20 12. Doradca może przyjąć zamówienie telefonicznie.